Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

HejHej!

Av Josefin Ringdahl - 25 juni 2012 01:44

Ny blogg var det ja!Jag har haft massvis med bloggar och jag lovar jagkommer aldrig att kunna fortsätta med det regelbundet, haha!Jag tror aldrig att jag kommer att göra det regelbundet ^^jag tycker mest om att bara typ fixa designen på själva bloggen.Haha, men man kan ju alltid ha den som en "när jag har lust" sak!Så kan man ju ha de! Och plus att det finns Facebook nuförtiden,ungefär samma sak, fast man kan nt ha vänner och man kan nt spelapå en blogg! Så här kommer jag bara skriva lite ibland :)Nu ligger jag här helt klar vaken och kan nt somna! Och jag börjar jobba imorn ju! Hur ska jag göra? Panik!Men imorn får jag mina pengar, då ska jag och Philip utoch shoppa, kuligt :)Fast nu borde jag iallafall försöka sova, ska ju jobba på dagis, så jag behöver all energi jag kan få :)!Så sov nu gott med er! Puss, vi hörs (tror jag ^^) Och ja jag vet att bloggen ser förjävlig ut! Men jag skapa den på Philips iphone, man kan nt fixa alla inställningarna på den.Men jag löser de imorn!HaijHaij! (:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards